Sensiblu este una dintre cele mai mari rețele de farmacii sub același brand din România, prezentă în toate localitățile de peste 50.000 de locuitori, rețeaua având peste 480 de farmacii. Prima farmacie Sensiblu a fost deschisă în 1997 și a adus un concept inovativ în România: health and beauty pharmacy.
Misiunea noastră este să contribuim alături de partenerii noștri la creșterea calității vieții oamenilor, printr-o gamă largă de produse, prin servicii și sfaturi profesioniste, într-un mod plăcut și accesibil.
Descoperă avantajele cardului de fidelitate Sensiblu
- De ziua ta, primești cadou puncte de fidelitate
- Ai 10% discount la orice tranzacție
- Poți promova la statutul de client SILVER sau GOLD cu reduceri de până la 12%
- Te bucuri de toate ofertele speciale
Toate beneficiile cardului de fidelitate Sensiblu se acordă conform prevederilor regulamentului de Fidelitate Sensiblu, disponibil pe www.sensiblu.com.
Către pagina magazinului >Un magazin pentru toată lumea și pentru cei care își decorează casele, dar și pentru cei pasionați de amenajarea locuințelor sau a spațiilor HoReCa – un magazin specializat în mobilă și decorațiuni! Comercializăm o gamă largă de mobilier și decorațiuni cu prețuri accesibile pentru toată lumea. Avem în portofoliu peste 20.000 de articole listate din categoriile mobilă, textile, corpuri de iluminat, decorațiuni, electrocasnice.
Către pagina magazinului >Fie că dorești să îți începi ziua cu o cafea bună și un croissant proaspăt sau cauți un loc cu o atmosferă deosebit de placută pentru a te relaxa sau întâlni cu prietenii, la Bro&Bistro cu siguranță vei găsi ceea ce cauți.
Vă așteptăm, cu drag, să ne vizitați!
Către pagina magazinului >Sportisimo este cel mai mare retailer ceh de articole sportive, lider de piață în Cehia, acum prezent și în Romania cu peste 10.000.000 de produse oferite consumatorilor noștri. Încurajăm și susținem sportul în toate formele lui fie că vorbim de alergat, fotbal, tenis, sporturi de iarnă, sporturi de apă, fitness, hiking, ciclism, avem o ofertă largă de produse de la cele mai renumite branduri de profil, la cele mai bune prețuri: Nike, Adidas, Umbro, Russell Athletic, Puma, Reebok, Fischer, Salomon, Head, Rossignol, Spyder, Rollerblade, Fila, K2, Wilson, Columbia, Hally Hanson, Merrell, Kappa, Klimatex, Hannah, Apline Pro.
Suntem un susținător al sportului pentru toate categoriile de vârstă de la mic la mare, încurajăm activitățile sportive in rândul copiilor, de aceea in magazinele noastre veți găsi o gama largă și variată de produse destinate celor mici.
Către pagina magazinului >Total Wash oferă servicii complete de curățătorie, spălătorie, igienizare și curățenie în locație, utilizând cele mai inovatoare tehnologii și oferind soluțiile cele mai sigure pentru ca obiectele clienților să redevină curate, igienizate și sigure.
Servicii pentru persoane fizice:
- curățătorie uscată
- curățătorie Eco
- spălătorie textile haine
- Călcătorie
- Cămăși
- Roșii de ocazie
- Costume de scenă
- Curățătorie covoare
- Perne, pilote, pături, lenjerii
- Piele, blană naturală și artificială, încălțăminte
- Livrare la domiciliu
- Igienizare și împrospătare cu Ozon
- Eco Dry cleaning
- Croitorie și retușuri.
Spartan este un concept original de restaurant. Pentru a vă oferi produse unice în lume, Spartan îmbină elemente culinare esențiale ale Greciei cu alte secrete ale bucătăriilor mediteraneene din perioada antică.
Spartan vă oferă o carne fragezită în iaurt înainte de a fi lăsată la baiț. Astfel, ea capătă o textură moale, ceea ce o face mai ușor de pătruns de celelalte ingrediente.
Pe lângă baiț, specialitățile Spartan pot fi combinate cu oricare dintre cele cinci sosuri proaspete, care respectă propria rețetă și viziune a conceptului. Clienții au de ales între sosuri de măsline, de usturoi, sos dulce-acrișor sau sos tzatziki, pentru un gust de neuitat.
Pentru pofticioșii care țin dietă, Spartan oferă Salata fresh, cu un conținut scăzut de calorii, ce poate fi servită împreună cu sosul „multitudine de legume”.
Unul dintre produsele-vedetă ale Spartan este Gyros Pyta, un fel de mâncare istorică menționată în documentele antice încă de la anul 480 înainte de Hristos. În documentele antice se arăta că pe timp de război, spartanii consumau carne de oaie și de porc coaptă pe roci vulcanice. Din acest motiv sloganul Spartan este „Gustul Legendar”.
Către pagina magazinului >Principalul obiect de activitate al CoverSHOP este vânzarea de accesorii GSM.
CoverSHOP oferă produse şi servicii de cea mai bună calitate în domeniul său. Avem o gamă variată de tipuri de huse dar şi de folii pentru ecranul telefoanelor. Comercializăm branduri precum CUBZ, CaseMate, Griffin, Nillkin, Baseus, SepMobile,UAG.
Brandul CoverSHOP a fost înfiinţat în 2012 concomitent cu primul stand deschis.
Echipa noastră este constant instruită pentru a cunoaşte cât mai bine oferta de produse noi, de a-şi însuşi şi perfecţiona tehnicile pentru serviciile oferite, participă la diverse traininguri care au ca temă Cunoaşterea tipurilor de clienţi, tehnici de vânzare etc.
Bazându-ne pe încrederea acordată clienților noștri, astăzi, la 7 ani de la înființare, rețeaua CoverSHOP este formată din 23 standuri și 9 magazine, urmând a ajunge la un număr de 40 până la finalul anului 2019.
Obiectivul nostru este de a oferi servicii de calitate şi de a câştiga încrederea clienţilor prin seriozitate şi calitatea produselor şi a serviciilor oferite.
Punem la dispoziţia clienţilor o gamă diversă de accesorii pentru dispozitivele mobile şi oferim servicii de aplicare a foliei sau decupare a cartelei.
Mentinem o legatură strânsă cu partenerii noștrii de afaceri pentru a putea înțelege corect nevoile pieței și pentru a ne putea adapta schimbărilor.
Către pagina magazinului >POLI CHINESE STREET FOOD este un lanț de magazine tip fast-food cu specific chinezesc apărut pe piața românească în anul 2018. Bucătarii noștri, toți originari din China, sunt selectați dintre cei mai buni în domeniu și sunt instruiți cu profesionalism de către un maestru bucătar, care supraveghează și se asigură că toate preparatele sunt pregătite la cele mai înalte standarde de calitate
Rețetele POLI provin din orașul Shaxian, din provincia Fujian, oraș faimos pentru preparatele tip fast-food, care reprezintă o parte importantă a patrimoniului gastronomiei chineze, din cele 240 de preparate tradiționale, 39 fiind considerate delicatese naționale. Bucătarii POLI au experiență în acest domeniu, în Republica Populara Chineză de peste 10 ani, căpătând foarte multă experiență și acumulând cunoștiințe temeinice în ceea ce privește prepararea mâncării tradiționale din această regiune.
POLI se diferențiază de restul lanțurilor de magazine tip fast food, în primul rând prin gustul autentic chinezesc, prin preparate proaspăt gătite cu cea mai performantă aparatură chinezească, la temperaturi mari, într-un timp foarte scurt pentru a păstra intactă aroma, textura, vitaminele și toate proprietățile nutriționale. Totodată, POLI a fost creat pentru ca toată lumea să își permită să mănânce mâncare chinezească, așadar, prețul mic este un alt diferențiator al nostru.
Către pagina magazinului >Magazinul de jucării Noriel se adresează copiilor, dar și părinților care găsesc într-un spațiu dedicat o gamă de peste 3.000 de jocuri și jucării.
În magazinul de jucării Noriel se pot alege de la păpuși și accesorii, mașinute, seturi creative și de construcție până la jucării de exterior, produse pentru școală și jucării și accesorii pentru bebeluși.
Către pagina magazinului >Deichmann, o firmă germană de familie, cu peste 100 de ani de experiență și tradiție, este astăzi cel mai mare retailer european de încălțăminte, având peste 4.000 de magazine în 30 de țări, inclusiv SUA.
Deichmann oferă clienților săi încălțăminte modernă și de bună calitate, răspunzând celor mai actuale tendințe în modă, la prețuri accesibile, pentru toate grupele de vârstă.
Magazinele și personalul Deichmann asigură clienților o ambianță plăcuță și informațiile necesare, astfel încât experiența efectuării de cumpărături în magazinele noastre să fie cât mai reusită.
Brand-uri :
Colectii proprii : Graceland, 5th Avenue, Medicus, Ariane, Venice, Gallus, Memphis One, AM Shoes, Vty , Victory s.a.
Marci sport celebre: Adidas, Puma, Nike, Fila.
Către pagina magazinului >Orange Smart Store este locul în care ai parte de o experiență de cumpărare inedită și consultanți dornici să te ajute în soluționare rapidă a tuturor cerințelor. Te așteptăm cu soluții complete de comunicare și televiziune și cele mai noi accesorii, telefoane și device-uri.
Către pagina magazinului >Boutique 17 este un concept care are ca target principal femeia modernă 30 de ani + .
Brandul reprezintă o colecție unică în România care îmbină elementul fashion tradițional cu utilitatea de a purta la orice ocazie haine care se deosebesc prin stil și culoare. Țesăturile sunt în marea lor parte din fibre naturale achiziționate în special de la producători italieni de renume.
Nu în ultimul rând, colecția de genți și accesorii, vine să completeze într-un mod fericit o ținută de excepție cu care orice doamnă devine o persoană de invidiat în cercul de prieteni.
La final trebuie să menționam un element foarte important. Prețurile sunt atât de atractive încât clienților nu le vine a crede nivelul promoțiilor care sunt mereu în magazin.
Motto-ul Hervis Get Movin’ simbolizează dedicația Hervis pentru un stil de viață mai bun prin mișcare.
Hervis este unul dintre marii susținători ai sportului în Europa, fiind partener în organizarea majorității evenimentelor sportive pentru amatori și profesioniști, în țările în care activează.
Produsele aparținând a peste 40 de branduri internaționale și marca proprie, sunt oferite în rețeaua Hervis Sports la cele mai bune prețuri și sunt dedicate activităților zilnice recreative și sporturilor indoor și outdoor (ciclism, înot, schi, alpinism, tenis, badminton, sporturi de echipă, fitness, bodybuilding, patinaj, sporturi de apă etc.).
Hervis Sports and Fashion SRL aparține 100% grupului SPAR Austria.
Către pagina magazinului >Askona este lider al industriei de saltele, mobilier și accesorii pentru dormitor concepute plecând de la premisa importanței excepționale a somnului pentru viața sănătoasă a fiecărei persoane.
Askona este parte a consorțiului suedez Hilding Anders Group, important producător de paturi și saltele în Europa și Asia. Concernul Hilding Anders este prezent pe 27 de piețe europene și 13 din Asia. Toate produsele și serviciile Askona sunt concepute pentru a îmbunătăți în mod semnificativ calitatea somnului clienților săi.
Cu o experiență de peste 25 de ani, Askona se bucură de o reputație de renume pe piața mondială: lanțuri hoteliere precum Hilton, Radisson SAS, Marriott și nu numai au acordat încredere produselor Askona iar somnul odihnitor al oaspeților lor se datorează produselor companiei noastre.
Produse în Rusia, în cea mai mare fabrică de saltele anatomice din Europa de Est, saltelele Askona sunt o garanție pentru o odihnă corespunzătoare și un somn sănătos.
Către pagina magazinului >
Triumph este expertul în lenjerie care lansează produse de o calitate desăvârşită, cu design şi croieli impecabile. Pentru brandurile sale, compania creează, produce şi vinde lenjerie, ţinute de noapte, de casă şi costume de baie de foarte bună calitate, în ultimele tendinţe de design.
Totul a început în anul 1886, într-un mic orăşel din Germania, cu un atelier de corsete. Transformarea Triumph International dintr-o mică fabrică într-unul din liderii mondiali ai producătorilor de lenjerie reprezintă o reală poveste de succes. Triumph International este prezent astăzi în peste 120 de ţări din întreaga lume, întrunind o echipă de peste 37,500 de angajaţi.
Compania Triumph International România este prezentă pe piaţa românească de peste 20 de ani, iar proiectele monobrand reprezintă cea mai mare realizare a noastră. Datorită implementării ultimelor standarde de design, oferim o expunere optimă a produselor noastre şi, nu în ultimul rând, servicii de calitate clientelor noastre.
Triumph “croieşte” încrederea de sine pentru fiecare femeie, fiind brandul care respectă şi înţelege cel mai bine corpul feminin.
Către pagina magazinului >
PEPCO si-a început activitatea în Polonia în anul 2004 și a devenit lider de piață pe segmentul de îmbrăcăminte și produse pentru casă cu peste 600 de magazine și 4.500 de angajați. În 2013 PEPCO și-a început dezvoltarea la nivel internațional cu intrarea pe piețele din Cehia și Slovacia, iar în 2015 a deschis primele magazine în Ungaria și Romania, urmând ca în 2017 să se extindă și în țările baltice, Lituania, Letonia și Estonia.
Ne mândrim cu faptul că PEPCO este discount retailerul cu cea mai rapidă expansiune în zona Europei Centrale și de Est, în fiecare lună, milioane de clienți satisfăcuți vizitează zi de zi magazinele noastre. În Romania, avem 250 de magazine deschise, iar planul de expansiune continuă.
Va așteptăm cu o gamă variantă atât de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru femei, barbați și copii cât și decorațiuni interioare, jucării și produse de papetărie, la cele mai mici prețuri.
PEPCO – Mai mult cu mai puțin… zilnic!
Către pagina magazinului >Fondată în 1998, Help Net Farma S.A operează unul dintre cele mai mari lanțuri farmaceutice din România și, începând cu aprilie 2018 face parte din grupul german PHOENIX.
Help Net este în top 5 lanțuri farmaceutice din țară, cu peste 240 de locații deschise la nivel național și o cifră de afaceri de 143 de milioane € în 2018. Compania are aproximativ 1.500 de angajați care oferă servici de calitate înaltă pentru peste 2,7 milioane de pacienți.
Grupul PHOENIX este un furnizor de servicii integrate de sănătate, lider în Europa.
Cu o prezență activă în 27 de țări, oferă o acoperire geografică fără precedent.
PHOENIX are o rețea de 164 centre de distribuție, 2.500 de farmacii proprii, 36.000 de angajați și o cifră de afaceri de 25 miliarde €.
Către pagina magazinului >
Magazinul Inmedio îți oferă un spațiu deschis și primitor unde te poți bucura de o selecție vastă de produse, de la: cafea, băuturi, snacks, cărți, reviste naționale și internaționale, colectibile, multimedia, OTP, tabac și accesorii, cadouri, jucării și servicii (bilete evenimente, loto, plata facturilor, reîncărcare electronică).
Inmedio este un „urban recharging solutioner”, un punct de reper în drumurile tale de zi cu zi, ce îți rezolvă nevoi imediate din rutina ta urbană zilnică.
Îți oferim soluții rapide într-o singură oprire. Este locul unde găsești la îndemână o pauză scurtă de la rutina de shopping, o pauză de energizare cu mici delicii din categorii variate.
Către pagina magazinului >Grupul Carrefour a apărut din dorința de a aduce pe piață produse diversificate, de calitate superioară, la prețuri mici. Suntem prezenți în 34 de țări, cu aproximativ 10.100 magazine și peste 471.000 de angajați.
Hipermarketul Carrefour reunește o gamă largă și diversă de produse, atât alimentare cât și non alimentare, printre care produse textile, de casă, pentru mașină, electronice și electrocasnice.
Prețurile mici marchează poziționarea Carrefour încă de la intrarea pe piața din România! Mai mult decât o poziționare, ideea de cele mai mici prețuri este o promisiune pe care Carrefour a reconfirmat-o în mod constant până în prezent.
Către pagina magazinului >Cu o experiență de peste 20 de ani pe piața de IT&C din România, ARSIS s-a impus, prin seriozitate și calitatea serviciilor, ca unul dintre cei mai importanți retaileri autohtoni. Această poziție a fost confirmată și întărită încă din 2004 prin parteneriatul exclusiv cu Vodafone.
Rețeaua ARSIS s-a extins constant, în fiecare an, ajungând în 2019 la un număr de 160 de magazine pe teritoriul României.
Calitate, seriozitate, prețuri corecte, experiențe de shopping plăcute, respect față de clienți și parteneri sunt doar câteva dintre atributele însușite de compania noastră în cei 19 ani de experiență.
De asemenea, vă punem la dispoziție o gamă variată de telefoane și accesorii la cele mai bune prețuri.
Și, în cazul în care nu v-ați convins deja, vă așteptăm și pe voi să vă bucurați de experiența ARSIS, în reprezentanța noastră din centrul comercial DN1 Value Centre.
Către pagina magazinului >Covrigelul by PretzelFactory, concept unic în Europa, preluat cu succes din Statele Unite ale Americii, dar adaptat, reinventat şi vizibil îmbunătăţit, este un brand atractiv creat pentru a promova, în special, produse tradiţionale ardeleneşti. Prin cele peste 20 de sortimente de covrigi: cu susan, mac, cu seminţe mixte, umpluţi cu vişine, caise, mere, cremă de vanilie, cremă de ciocolată cu alune, căpşuni, cu hot-dog, cârnaţi tradiţionali, cu caşcaval, la care am adaugat plăcinte aromate, produse de patiserie, pline de savoare, langoşi şi gogoşi pufoase am cucerit papilele gustative ale clienţilor noştri. Şi parcă lipsea ceva care să completeze cerinţele clientelei noastre, aşa că am aşezat în vitrina dichisită un capitol important din tradiţia italiană – şapte sortimente de pizza delicioasă.
Către pagina magazinului >dm drogerie markt este unul dintre cele mai mari lanțuri de drogherii din Europa Centrală, intrând în categoria celor mai puternice magazine de retail specializate în frumusețe, sănătate, îngrijire casă și bebe, cu o ofertă de peste 14.000 de produse.
Corectitudinea si încrederea ne ghidează acțiunile, atunci când vorbim despre clienții și angajații noștri, dar și când vorbim despre partenerii noștri. Dorim să cooperăm cu aceștia pe termen lung, în mod fiabil și corect, pentru ca ei să ne recunoască drept un partener cu care își pot realiza obiectivele.
Către pagina magazinului >ALTEX Romania este liderul pieţei de retail electro-IT şi multimedia din România, oferind o gamă variată de produse inovatoare, la cele mai avantajoase preţuri, susţinute de soluţii optime de finanţare adaptate nevoilor clienţilor noştri. De 28 de ani ALTEX Romania înseamnă leadership, inovaţie, varietate şi diversitate la raft şi, nu în ultimul rând, un preţ corect oferit clienţilor.
ALTEX este un promotor al progresului, aducând întotdeauna ultimele vârfuri de gamă şi cele mai căutate noutăţi din domeniul IT, gaming, smartphones, audio/video, TV şi categorii noi precum voiaj, baby, auto, bricolaj etc.
Prin diversitatea produselor prezente la raft în magazinele din toată ţara, ALTEX Romania este un retailer multi-channel, care oferă posiblitatea clienţilor săi de a face cumpărături oriunde doresc, cum doresc, atât online cât şi offline.
În fiecare zi cei aproape 4.000 de angajaţi ALTEX Romania sunt dedicaţi clienţilor facilitându-le accesul la tehnologie, informaţie, divertisment, comunicare şi produse de ultimă generaţie, optimizând constant serviciile astfel încât românii să îşi poată îmbunătăţi viaţa.
Către pagina magazinului >Diverta vă așteaptă în fiecare zi, cu peste 30.000 de titluri de carte – de la cele mai noi, la bestseller-uri, o gamă variată de articole școlare și office, cele mai căutate branduri de jucării, ca Playmobil, colecții Disney, dar și gadget-uri interesante. De asemenea, din Diverta îți poți lua biletul spre distracție la cele mai tari evenimente, prin rețeaua Eventim: concerte, piese de teatru, evenimentele culturale și sportive, evenimente pentru copii și întreaga familie. La Diverta găsești mereu ceva nou!
Către pagina magazinului >NEW YORKER- Dress for the moment!
Cu peste 1.000 de magazine în 44 de țări, NEW YORKER este una dintre cele mai importante companii din domeniul modei pentru tineri. Gama sa de produse este formată din mărci proprii FSBN, FB SISTER (sport și streetwear), AMISU și SMOG (casual și ținute de seară), CENSORED (lenjerie și costume de baie) și o gamă largă de ACCESORII.
Varietate fashion întotdeauna up-to-date!
Stilul casual sau look-ul elegant pentru petreceri – cu NEW YORKER veți găsi cu siguranță ținuta potrivită pentru aspectul perfect! Conform motto-ului “Dress for the moment”, vă prezentăm ultimele tendințe, pe care chiar nu trebuie să le pierdeți. Fie că sunteți pe plajă, în oraș sau într-o sală de sport – asigurați-vă că veți fi mereu eye catcher în fiecare situație. Fiți inspirați de stilurile noastre și vizitați-ne!
Către pagina magazinului >Un vis din copilărie devenit realitate!
Așa a apărut înghețata artizanală Toni Gelato.
Cu rețete autentice italienești și ingrediente locale atent selecționate, aducem zâmbete tuturor iubitorilor de înghețată de calitate.
Către pagina magazinului >JYSK este un lanţ internaţional de distribuţie care comercializează „totul pentru casă” şi care este deţinut de fondatorul original, Lars Larsen, cunoscut în Danemarca drept cel mai important comerciant care are întotdeauna „o ofertă extraordinară”.
În 1979, când a deschis primul magazin în cel de-al doilea oraş ca mărime din Danemarca, Aarhus – unde, întâmplător, mai se află şi acum – Larsen avea planuri mari, dar nu şi-ar fi imaginat niciodată cât de rapid va creşte compania sa. Larsen a continuat să deschidă câteva magazine de succes JYSK Sengetøjslager (numele original al magazinului până în 2001) în diverse locaţii din Danemarca, iar în 1984 a deschis primul magazin în afara graniţelor, în ţara vecină, Germania.
În prezent, Grupul JYSK cuprinde peste 2.800 de magazine în următoarele 52 de ţări din întreaga lume: Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Polonia, Republica Cehă, Ungaria, Ţările de Jos, Slovacia, Germania, Austria, Elveţia, Islanda, Canada, Groenlanda, Insulele Faroe, Estonia, Letonia, Lituania, Ucraina, Kosovo, Bulgaria, Kazakhstan, România, Franţa, Marea Britanie, Slovenia, Macedonia de Nord, Croaţia, Italia, Spania, Bosnia şi Herţegovina, Serbia, Armenia, Muntenegru, Indonezia, Grecia, Albania, Vietnam, Malta, Portugalia, Georgia, Bielorusia, Tajikistan, Moldova, Belgia, Kuwait, Dubai, Thailanda, Irlanda, Cipru și Azerbaidjan.
Către pagina magazinului >CCC
Program09:00 – 18:00
Email: 3734.balotesti-otopeni.dn1valuecenterprime@ccc.eu
Tel: 0314.255.246
CCC este lider pe piața de încălțăminte din Polonia și unul dintre cei mai mari producători din Europa. CCC vizează o gamă largă de încălțăminte la modă la prețuri accesibile, pentru femei, bărbați, tineri și copii de toate vârstele. CCC funcționează pe principiul “casa de branduri” care presupune vânzarea mai multor branduri de încălțăminte sub același acoperiș. Cel mai popular brand la CCC este Lasocki, marca din piele naturală. Pentru mai bine de jumătate de secol a fost disponibil doar pentru femei, dar acum există și pentru bărbați: Lasocki Fashion For Man, Lasocki Casual, dar și pentru copii: Lasocki Kids și Lasocki Young. Pe lângă brandurile proprii, precum Jenny Fairy, Nylon Red, Cesare Cave, Vapiano, CCC oferă de asemenea încălțăminte cu licență Disney, adorată de cei mici, pe care se regăsesc personajele preferate de desene animate.
Principala noutate a colecției CCC este reprezentată de brandul Gino Rossi, prezent în majoritatea magazinelor CCC începând cu sezonul de toamnă 2019. Gino Rossi înseamnă eleganță, un design chic și fashionable. Brandul și-a câștigat reputația prin cunoașterea excelentă a ultimelor tendințe în modă și o abordare creativă a stilului clasic. Pantofii care poartă logo-ul Gino Rossi sunt realizați cu atenție pentru fiecare detaliu, precum și printr-o selecție atentă a elementelor decorative. Piesele de rezistență ale colecțiilor Gino Rossi sunt pielea naturală de cea mai bună calitate și designul elegant sofisticat.
Totodată, în magazinul CCC, puteți găsi și o varietate mare de modele DeeZee care se adresează în special femeilor care își doresc să experimenteze cât mai mult viața urbană și să fie mereu fashionable.
În plus, CCC continuă să aducă noi modele de pantofi din gama sport. Pe lângă propriul brand Sprandi, un loc special în colecția CCC este ocupat de modelele Adidas, Converse, Puma, Reebok și Skechers, care completează oferta standard din magazine cu o selecție din cele mai cunoscute branduri sport.
CCC oferă nu doar o gamă variată de încălțăminte, ci și genți la modă și accesorii. CCC aduce pe piața din România ultimele tendințe în modă și oferă în același timp prețuri accesibile, depunând toate eforturile pentru a se asigura că varietatea produselor și calitatea serviciilor se ridică la nivelul așteptărilor clienților.
Către pagina magazinului >Numele mărcii noastre e o introducere a cuvântului „LELAS”, menționat în limba turcă, derivat din cuvântul „LILAC”, care înseamnă: floarea de liliac, la originea sa greacă, în simbolismul culorii și asociația naturală, am găsit o reflectare perfectă a valorilor noastre de bază și viziune.
În jurul numelui LELAS, am construit un personaj tânăr și mândru, plin de dragoste și inocență. Personajul nostru nu este unul slab, căci chiar și în cele mai grele perioade, liliacul este
primul care înflorește prezicând o primăvara care urmează să vină.
De la sediul nostru din Istanbul, un oraș plin de moștenire, cultură, contradicții și armonie, am lansat brandul nostru în 2014 cu scopul final de a reinventa industria de parfumuri turcești și de a
introduce LELAS ca un brand de lider mondial.
Viziunea noastră nu se bazează pe temeritate, imprudență sau chiar simple aspirații, deoarece provine dintr-o lungă experiență locală și internațională în domeniul industriei parfumurilor care ne-a permis să construim o bază solidă de vigoare pionieră, în care calitatea și disciplina funcționează în armonie cu pasiune și creativitate.
Criteriile noastre cele mai importante, în timp ce alegem parteneri și membri ai echipei, sunt de a avea pasiune și dragoste față de industria parfumurilor pe care o facem noi.
Din exterior, industria parfumurilor ar putea părea un loc de muncă ușor, însă orice profesionist în acest domeniu cunoaște cantitatea enormă de muncă asiduă și angajament necesar pentru a aduce un parfum de înaltă calitate la viață.
În modul în care ne percepem munca, în produsele pe care le livrăm clienților, luxul, atât spiritual, cât și fizic este un lucru indispensabil.
Compararea muncii noastre cu o altă muncă este o modalitate bună de a învăța și de a ne îmbunătăți, totuși, nu trebuie să aspirăm să devenim o copie a altor mărci. În Lelas avem întotdeauna un scop clar și știm exact ce ne definește și ce ne face speciali.
Credem cu tărie că onestitatea și integritatea sunt singurele modalități prin care o afacere să prospere și să depășească testele timpului.
Grupul LELAS pentru parfumuri distribuie în prezent în 13 țări cu un total de 75 de POS-uri și caută să acopere mai multe piețe din întreaga lume.
Rețeaua de distribuție existentă:
Asia continentală: Turcia, Iordania, Palestina, Oman, Qatar, Kuweit, Irak, Uzbekistan, Malaezia și Rusia.
Africa continentală: Algeria și Sudan
Europa continentală: România și Serbia.
America continentală: Statele Unite.
Obiectivul nostru principal este a furniza parfumuri de lux de înaltă calitate tuturor clienților.
Către pagina magazinului >Frumusețea exterioară se îmbină cu cea interioară.
Fie că doriți să mențineți linia sau doriți o transformare completă, vom asculta cu atenție si ne vom folosi intuiția și experiența pentru a crea un aspect care să vă reprezinte.
Suntem parteneri cu cele mai bune branduri din cadrul industriei: L’Oréal Professional, Topline, Cupio, Bruno Vassari.
Apollo se mândrește cu o echipă de profesioniști care sunt întotdeauna bucuroși să vă ofere sfaturi și să vă recomande produse de îngrijire potrivite pentru dumneavoastră.
Către pagina magazinului >De la câini și pisici până la rozatoare și păsări, toate animăluțele de companie găsesc în pet shop-ul Animax ceva pe gustul lor. Fie că e vorba de o jucărie nouă, de un culcuș confortabil sau de o cușcă încăpătoare, specialiștii din magazinul Animax îți vor recomanda produsele potrivite pentru prietenul tău necuvântător!
Dacă ai nevoie de un sfat pentru animăluțul tău de companie sau de consiliere privind achiziționarea produselor potrivite, specialiștii Animax te așteaptă în magazin, gata să-ți ofere toate informațiile și recomandările pe care le cauți.
Cauți mâncarea preferată a animăluțului tău?
La noi găsești o gamă diversificată de hrană pentru animale de companie, de la cei mai renumiți producători și pentru orice buzunar! Plus de asta, dacă te gândești să-ți schimbi sortimentul de hrană, animăluțul tău poate testa și alte game de mâncare chiar în magazinul Animax!
Sau crezi ca i-ar prinde bine un accesoriu nou?
Orice cățel, pisică, pasăre sau rozătoare își poate alege jucăria preferată din sutele de modele disponibile în magazinul Animax! Pe lângă jucării, câinii și pisicile pot alege și o hăinuță nouă, o cușcă mai mare sau chiar un medalion pe care îl poți grava gratuit numele și un număr de telefon!
Dar cum te asiguri că îi va plăcea ce-i cumperi?
Simplu, vino cu el sau cu ea la cumpărături! În magazinele Animax accesul cu animale de companie este permis, chiar recomandat! În plus, sigur îi va plăcea atmosfera! Atâtea jucării, atâta mancare, un vis devenit realitate!
Te așteptăm în magazin alături de animăluțul tău! Pe data viitoare!
Către pagina magazinului >Înființată în anul 2000, M&C Business vă oferă servicii și produse de calitate superioară. An de an urmărim să asigurăm clienților noștri cele mai noi produse din domeniu, în vederea obținerii nivelului de siguranță și confort dorit.
Principalele servicii oferite sunt:
– copiere chei pentru casă și auto, inclusiv chei auto cu cip
– gravură
-Copiere telecomenzi rezidențiale Air 4 Silca
De asemenea, M&C Business vă pune la dispoziție o gamă diversificată de produse, astfel:
– carcase auto
– cilindri de maximă siguranță, lacăte, broaște pentru uși, silduri, amortizoare
– acesorii pentru chei (brelocuri, capișoane, etichete etc.)
– lanterne, cutite, produse VICTORINOX.
Sinsay este un brand dedicat tinerelor curajoase, cu o personalitate unică, cărora le place să se distreze și să experimenteze atunci când vine vorba de ultimele tendințe. În magazinele Sinsay descoperi articole originale, imprimeuri îndrăznețe și o diversitate de stiluri din care să-l alegi pe cel potrivit personalității tale. Colecțiile SiNSAY permit tinerelor să-și achiziționeze articole de îmbrăcăminte la prețuri foarte accesibile.
Către pagina magazinului >Pe când vacanțele la bunici îți păreau aproape nesfârșite, iar poftele copilăriei îți dădeau ghes să te bucuri de viață, aveai vreme pentru toate. Cât era ziua de lungă, zburdai de colo-colo prin livadă sau te jucai de-a Baba-Oarba cu ceilalți năzdrăvani de pe uliță. Doar chemarea la masă te mai potolea, iar bucatele pregătite cu răbdare și cu suflet te creșteau mare și voinic.
Azi păstrezi nostalgia anilor trecuți, dar ai dat uitării bunele obiceiuri. Ce-ar fi să vezi viața cu ochi de copil de fiecare dată când te bucuri de un prânzișor? Că poftești la bunătățuri din Moldova, Ardeal sau Bucovina, te așteptăm să-ți așternem în față tot ce-ți bucură inima. Prețul unic per suta de grame și specificul bogat sunt făgăduința noastră că vei sfârși ziua zâmbind.
Către pagina magazinului >Carol Optic este o afacere de familie și încercăm să ne tratăm pacienții așa cum am vrea noi să fim tratați!
Nu avem un target de vânzări, ci un target de clienți mulțumiți. Noi așa funcționăm, clientul trebuie să fie mulțumim, iar când pleacă din cabinet trebuie sa simtă și sa știe ca a făcut cea mai buna alegere!
Clienții noștri sunt clienți informați, care știu ce vor, care fac studiu de piața și căuta cele mai bune soluții în materie de rame, ochelari, lentile de vedere și ochelari de soare. Încercam sa le oferim cea mai buna consiliere și clientul sa aleagă soluția de care are nevoie.
Este o satisfacție imensa sa vezi clienții mulțumiți și știm asta deoarece de 10 ani sunt tot mai mulți și le mulțumim tuturor celor care au avut încredere în noi.
Nu mereu am făcut lucrurile bine și recunoaștem asta, doar când nu muncești nu greșești, iar clienții pot confirma asta.
Către pagina magazinului >Brandul House îmbină două linii de diferite de fashion, dedicate femeilor şi bărbaţilor pasionaţi de muzică bună, distracţie spontană şi un stil vestimentar unic. Linia de modă pentru femei îmbină stilurile Casual Fashion, inspirat de principalele tendințe de pe podiumurile internaţionale de modă şi Street Chic, care mixează tendinţele recente din mediul urban cu accente sportive. În ceea ce priveşte linia de modă masculină, House promovează stilurile Urban Heritage, o combinaţie între street casual, rock și vintage şi Street&Style, al cărui element central este denimul. House este un brand modă urbană. Brandul se adresează persoanelor tinere care se bucură de viaţă. Colecțiile House sunt concepute atât pentru iubitorii de stil urban, cât şi pentru persoanele care preferă moda cu accente vintage.
Către pagina magazinului >Jerry’s Pizza – este un concept american apărut în România în urmă cu 22 ani. Brandul Jerry’s Pizza este cunoscut pentru calitatea produselor şi serviciilor oferite, pentru atenţia acordată nevoilor clientului şi pentru echipa de lucru.
În tradiţionalul stil American, meniul Jerry’s Pizza este diversificat, flexibil si “customer friendly”. Acum 22 de ani, Jerry’s Pizza a introdus pentru prima dată atât conceptul de “delivery” – ca un serviciu organizat specific – cât și “make-your own” – pizza cu toppinguri la alegere, ambele fiind la acea vreme ceva revoluționar și nemaintalnit.
Pizza poate fi comandată, fie prin alegerea toppingurilor preferate, fie alegând dintr-o listă de pizze speciale. Blatul de pizza este de două feluri:
- tip New York – cu margine pufoasă şi crustă crocantă, întins manual pe mălai
- tip Italian – subţire şi cu margine crocantă, întins pe făină şi oregano
Meniul include şi alte produse specifice: BBQ Wings (aripioare picante), Chicken Strips (bucăţi de pui într-un înveliș crocant), Stripwich (un sandwich reţetă originală Jerry’s), Wedges (cartofi copţi, uşor picanţi), Onion Rings (inele de ceapă), Paste, Desert Cups si Pizzert – o pizza-desert.
Cele 20 de magazine Jerry’s Pizza funcţionează preponderent în regim Delivery & Take-Away, unele locaţii având şi opţiunea Dine-in. La acest moment zona de livrare gratuită a unităţilor Jerry’s Pizza acoperă integral oraşele Bucureşti, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Constanţa şi parţial zonele limitrofe acestora. Echipa Jerry’s Pizza numără în prezent circa 600 de angajaţi şi este în continuă expansiune.
În decursul timpului, Jerry’s Pizza şi-a surprins clienţii prin combinaţii inedite şi originale gen Pizza cu Sarmale, Pizza Festiva, Pizzert, Stripwich dar şi cu multe promoţii atractive.
În 2009 Jerry’s Pizza a stabilit recordul mondial pentru cel mai lung lanţ de pizza – de aproximativ 500m.
Jerry’s Pizza – Se știe dintr-o felie!
Către pagina magazinului >Las Vegas a început ca o afacere de familie, dezvoltându-se treptat, fiind mereu deschiși unor noi parteneriate de business autohtone sau internaționale. Misiunea noastră este să oferim servicii de calitate care ating cele mai înalte standarde, alături de experții în jocuri de noroc, ce pot oferi jucătorilor libertatea de a se bucura de cele mai noi și performante produse în domeniu, am dezvoltat, astfel, parteneriate de succes.
Jucătorii care aleg să se destindă și să evadeze din cotidian în sala de jocuri Las Vegas, au la dispoziție peste 5.000 de mijloace de joc, fie că preferă slot-urile sau ruleta, fiecare aparat fiind dotat cu software de ultimă generație. De asemenea, aparatele conțin o multitudine de jocuri din care orice pasionat poate alege cu încredere.
Pe lângă câștiguri, suntem bucuroși să ne primim clienții în spații cu un design interior modern, realizat la cele mai înalte standarde, fie că sunt deschise de câțiva ani sau doar de câteva luni. Prin amenajarea sălilor noastre de joc, încercăm, întotdeauna, să îmbinăm confortul cu luxul, utilul cu frumosul, optând pentru un stil contemporan, care îi reprezintă cel mai bine pe cei care ne trec pragul. Elementele vizuale și piesele de mobilier au forme distincte și foarte atent realizate, cu un design atractiv și elegant.
Către pagina magazinului >Cador home este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din România care comercializează porțelan, tacâmuri, produse din cristal, icoane și articole pentru casă. De la un mic magazin în Ploiești, pe parcursul celor peste 20 de ani de experiență, compania și-a extins prezența în întreaga țară.
Magazinele Cador home oferă o gamă variată de cadouri, decorațiuni, produse pentru casă și articole de sezon pentru întreaga familie. Colecțiile noastre includ branduri importante, multe dintre acestea alegând cu încredere Cador home ca distribuitor exclusiv în România.
Concentrându-se pe client, compania investește permanent în dezvoltarea gamei de produse, ținând cont de preferințele clienților, de tendințe și de mediu. Oferind soluții eficiente din punct de vedere financiar, Cador home oferă tot mai multor clienți posibilitatea de a-și redecora casele.
Obiectivul principal al companiei noastre este ca fiecare client care trece pragul unui magazin Cador home să aibă parte de o experiență unică, pe parcursul căreia să identifice și să achiziționeze prpodusele potrivite nevoilor lui.
Toate produsele noastre respectă normele bunului-gust, dar în același timp au un caracter de lux și rafinament aparte.
Dacă ești în căutarea unui cadou care să reflecte respectul pe care îl porți persoanei care îl primește sau dacă crezi că locuinței tale îi lipsește acel ceva care să îi dea sclipirea aparte la care visezi și să stârnească admirația tuturor celor care îți trec pragul, te invităm să vizitezi unul din magazinele noastre ca să îți găsești inspirația!
Către pagina magazinului >Brand-ul GREIGE s-a născut din dorința de a crea o colecție proprie de textile de casă din materiale naturale și din iubirea pentru design, calitate și culoare!
Cu o gamă extinsă de textile pentru casa pentru adulți, copii și bebeluși, GREIGE se adresează celor ce iubesc produsele de cea mai înaltă calitate și satisfac până și cele mai pretențioase gusturi.
Culori uni, în trend, imprimeuri geometrice, florale potrivite pentru orice stil de amenajare: clasic sau modern, masculin sau elegant!
GREIGE înseamnă răsfaț, armonie, confort, somn odihnitor!
GREIGE propune conceptul mix and match, astfel clienții pot combina culori, imprimeuri și țesături diferite pentru a-și crea propriul set de lenjerie de pat!
Pentru colecțiile sale, GREIGE folosește doar materiale naturale de cea mai bună calitate: bumbac 100{b3c7a906fec9645b2c739463b76348be0fe68620c3994be101969412618b3319} renforce, percale și satin.
Bumbacul renforce este tesătura cea mai folosită pentru producția lenjeriilor de pat. Este rezistentă și ușor de întreținut. Țesătura renforce folosită pentru colecția GREIGE are o densitate de 144 și 150 fire/inch².
Bumbacul percale este o țesătură superioară, mată, rezistentă în timp. Așternuturile din bumbac percale sunt perfecte pentru orice anotimp. Tesătura percale folosită pentru colecția GREIGE are o densitate de 180 și 200 fire/inch².
Pentru cei ce preferă lenjeriile cu aspect mătăsos, delicat la atingere și rezistent la șifonare GREIGE propune bumbacul satin cu o densitate a tesăturii de 200 și 300 fire/inch².
Certificate Öko-tex Standard 100, produsele GREIGE sunt ecologice și nu conțin substanțe dăunătoare pielii.
Către pagina magazinului >Palmiye vă invită să descoperiți fermecătorul gust al unor prăjituri de o calitate excepțională. Specialitatea noastră constă într-o colecție unicat de prăjituri, torturi, macarons, cupcakes și fursecuri, care pur și simplu vă fac viața mai delicioasă. Fie că doriți delicatesele pentru dumneavoastră, să le oferiți cadou, pentru un eveniment deosebit sau pentru restaurantul dumneavoastră, noi cei de la PALMIYE suntem încântați să vă oferim excelența în domeniul delicateselor de cofetărie.
Către pagina magazinului >Atelierul de Burgeri nu este doar o burgerie! Este un concept autohton 100% românesc, ce pune în valoare întreg universul culinar înglobat de către acest produs atât de cunoscut cum este Burgerul. Supele cremă împreuna cu preparatele de tip Grill sunt, de asemenea, prezente în meniul Atelierului nostru. Ingrediente locale, pline de savoare și calitate capătă o interpretare originală sub semnătura Maestrului Bucătar Silvian Scornea. Meniurile simple și consistente simplifică alegerea clienților noștri, făcând astfel parte dintr-o strategie de ofertă echilibrată, savuroasă și la un preț accesibil oricărui segment.
Către pagina magazinului >O echipă dinamică și flexibilă, centrată pe nevoile tale, este pregătită să te întâmpine cu sfaturi profesionale în alegerea telefonului sau accesoriului potrivit.
Kit-urile auto sau cablurile de date sunt aproape nelipsite, iar husele și bateriile externe au devenit parte din bagajul zilnic. Selfie stick-ul și cardul de memorie externă sunt sinonime cu vacanța sau întâlnirile mult-așteptate cu prietenii, iar conectarea la internet și rețelele de socializare un ritual de zi cu zi. Acestora li se adaugă ceasuri la fel de “smart” ca și telefonale mobile, handsfree cu fir sau căști stereo Bluetooth, poate chiar boxe externe.
Mobiup îți aduce un aer proaspăt, cu accesorii ce ies în evidență, la modă, de cea mai bună calitate și la prețuri competitive.
Către pagina magazinului >Cartofisserie s-a născut din dragoste de cartofi.
Noi respectăm cartofii şi modul lor de viaţă. Ne plac cartofii crescuţi cu grijă, mângâiaţi de soare şi culeşi cu răbdare. Ne plac cartofii nestresaţi, proaspeţi şi aromaţi.
La Cartofisserie, cartofii intră pe uşa din faţă şi primesc loc la lojă. Pentru că sunt oaspeţi de vază, îi primenim cu răbdare şi îi lăsăm să se relaxeze cât se cuvine. Tratăm cartofii cu grijă şi pasiune, îi coacem moluţ, îi tăiem în felii dolofoane şi îi trecem prin ulei încins. Îi aşezăm apoi la răcoare, să se odihnească pe îndelete, iar la final îi rumenim cu măsură. Odată ajunşi la noi, cartofii ştiu că mai bine de atât nu se poate. Noi respectăm cartofii şi dreptul lor de a fi prăjiţi cum se cuvine.
Amestecăm sosuri felurite, pentru gusturi aparte. Adevăraţii cartofi prăjiţi sunt scăldaţi în sosuri condimentate, cu ierburi şi arome, pentru o experienţă completă a gustului desăvârşit.
Pentru că iubim cartofii, ducem împreună povestea lor mai departe.
Către pagina magazinului >TEZAUR INVESTMENT GROUP face parte din Grupul TEZAUR, cel mai important grup de servicii financiare nonbancare din București. În peste 52 de agenții din București, TEZAUR oferă împrumuturi financiare, servicii de schimb valutar, precum și vânzări de bijuterii din aur și bijuterii din aur cu diamante.
TEZAUR este cel mai valoros brand după gradul de încredere al clienților noștri fideli. Consolidăm permanent poziția de leader de piață prin valorile pe care le promovăm: Încredere, Siguranță, Flexibilitate, Integritate.
Către pagina magazinului >Magazinul Bijousim oferă bijuterii din argint: inele, cercei, brățări, seturi, broșe cu pietre semiprețioase dar și ceasuri de mână, casete de bijuterii și icoane argint.
Către pagina magazinului >PRESTIGE INSURANCE BROKER are o echipă tânără și profesionistă, împărțită în paisprezece puncte de lucru în țară și în numeroase locații din București, cu o vastă experiență în asigurări generale, al cărei scop este de a oferi clienților sevicii de consultanță și intermediere în asigurări la cele mai înalte standarde.
Obiectivele noastre constau în clădirea unui parteneriat cu clienții noștri prin oferirea unor servicii prompte și de calitate, cât și atragerea de noi clienți în portofoliul companiei acoperind toate tipurile de asigurări practicate pe teritoriul României.
În cazul în care alegeți să deveniți clientul nostru, vă oferim CONSULTANȚĂ GRATUITĂ în alegerea asigurării care răspunde cel mai bine nevoilor dumneavoastră. Față de natura patrimoniului care urmează a fi asigurat, vă oferim cele mai bune soluții privind alegerea companiei de asigurări, având în vedere condițiile de asigurare pentru fiecare categorie de bun. În repetate situații, pentru clienții noștri am propus asiguratorilor modificarea condițiilor de asigurare în sensul adaptării acestora conform intereselor celor pe care îi reprezentăm.
De asemenea, pe toata perioada de valabilitate a polițelor de asigurare intermediate, acordăm servicii de asistență referitoare la atenționarea clienților în legatură cu data scadentă a ratelor de plată și ne implicăm în cazul producerii de evenimente asigurate, acordând consultanță până la soluționarea dosarelor de daună, în sensul recuperării de către client a contravalorii pagubelor suferite într-un timp cât mai scurt.
Puteți alege să vă asigurați prin intermediul nostru la cele mai importante societăți de asigurări precum: ALLIANZ, ASIROM, ABC ASIGURARI, GOTHAER, GENERALI, GRAWE ASIGURARI, ERGO, OMNIASIG, GROUPAMA, GENERALI, UNIQA, CERTASIG, EUROINS, CITY INSURANCE, AIG, MONDIAL, ASITO KAPITAL, societăți cu care avem o excelentă relație de colaborare.
Către pagina magazinului >MUMUSO este un brand care se concentrează pe vânzarea produselor de design și la modă. Inspirat de tendințele modei coreene de a combina cultura tradițională cu societatea modernă, fondatorul brandului a înregistrat marca MUMUSO în Coreea în 2014 și se angajează să vândă produse cu calitate fiabilă și preț accesibil, precum și să aducă ideea de „viață ușoară” oamenilor, răspândind spiritul tenace în fiecare colț al lumii.
În viitor, MUMUSO va continua să respecte principiul vânzării de produse de înaltă calitate, să integreze moda globală cu proiectarea produselor, să se străduiască să creeze un lanț industrial complet, să se îndrepte spre marele obiectiv acela că: „Unde sunt tineri, există MUMUSO! ”.
Magazinul C&A pune la dispoziția clienților săi articole de damă, copii, bărbați și adolescenți, dar și accesorii și lenjerie. Colecțiile C&A acoperă necesitățile pentru orice moment din viața reală și îi asigură pe clienți că sunt îmbrăcați corespunzător, la orice ocazie. Ne inspiră în crearea colecțiilor noastre cele mai bogate, frumoase și energizante momente ale cotidianului iar clienților noștri le oferim astfel posibilitatea de a celebra fiecare zi în culori, imprimeuri și materiale de calitate.
Către pagina magazinului >ALURA este un nou magazin românesc multi-brand, care îți prezintă o gamă variată de produse de încălțăminte din piele naturală 100%, articole sport și accesorii, la prețuri accesibile. Majoritatea portofoliului nostru este formată din brand-uri românești, dar clienții noștri vor regăsi și alți distribuitori cunoscuți.
Către pagina magazinului >UNION BRANDS aduce în cadrul primului magazin deschis în România, cele mai colorate și energice haine pentru întreaga familie. Clădit în baza unor principii morale bine definite, din respect pentru clienți, UNION BRANDS și-a propus să combine experiența și inovația deschizând primul magazin în DN1 Value Centre (Calea București, Balotești, Ilfov, DN1).
Către pagina magazinului >Stroie Baciul Sibian este o afacere de familie, fondată în urmă cu 10 ani, în inima Ardealului, în comuna Jina, din județul Sibiu, la baza căreia stau valorile tradiționale românești, grija pentru oameni, calitatea și prospețimea preparatelor.
Deviza noastră, în comercializarea unei varietăți mari de produse tradiționale, este “calitate pe gustate”, pentru că materia noastră primă este atent selecționată de la producătorii locali din Mărginimea Sibiului.
Produsele noastre răspund dorului clienților pentru savoarea copilăriei, dar satisfac și cele mai pretențioase gusturi în preparatele curate, sănătoase și proaspete. Stroie Baciul Sibian comercializează carne și preparate din carne, brânzeturi și lactate din lapte proaspăt de la stână, dulcețuri și siropuri preparate după rețetelei băciței, dar și pâine coaptă cu dragoste pe vatră, la jar mocnit.
Brandul Stroie Baciul Sibian este fondat de tinerii interpreți de muzică populară Claudia și Dumitru Stroie, care și-au pus respectul pentru producătorii locali, pentru rețetele tradiționale și preocuparea pentru o hrană sănătoasă și curată, în această mică afacere de familie.
Către pagina magazinului >Digi Romania este unul din cei mai importanți operatori de telecomunicații din regiune, furnizând servicii în mai multe țări din Europa, precum România, Ungaria, Cehia, Spania și Italia. Compania și-a dezvoltat propria infrastructură de telecomunicații pe suport de fibră optică și acoperă cu servicii de cablu TV, internet, telefonie fixă și mobilă în peste 270 orașe din țară.
Compania este lider pe piață din România în furnizarea serviciilor de internet și de televiziune prin cablu și satelit și este cel mai mare furnizor alternativ de servicii de telefonie fixă. Totodată, suntem singura companie de telecomunicații din România care oferă pachete complete cu 5 servicii, având și cele mai accesibile tarife de pe piață.
Către pagina magazinului >Sushi Master este o rețea internațională cu specific japonez care dorește să ofere ocazia tuturor de a se bucura de gustul celor mai bune sushi și wok.
În meniul Sushi Master se regăsesc nigiri, rulouri reci, rulouri vegane, rulouri tempura, platouri, wok-uri, băuturi și deserturi. Meniul nu este foarte vast, dar este gândit atât pentru iubitorii de pește, cât și pentru vegetarieni. Un aspect interesant de menționat este faptul că se poate încerca și varianta de sushi cu pui, destinată celor care nu doresc să consume pește.
În locația din DN1 Value Centre, toți doritorii se pot bucura de un sushi apetisant și rulat cu dragoste, care poate fi luat la pachet. Satisfacerea clienților este un pilon important pentru Sushi Master, de aceea clienții sunt așteptați cu prețuri accesibile, oferte și reduceri, zilnic, în intervalul orar 09:00-21:00.
Sushi Master prepară rapid, gustos și sănătos!
Către pagina magazinului >Aparate de joacă pentru copii.
Către pagina magazinului >